Klik untuk kembali ke laman sebelumnya: Kembali
Prebiu
Klik ikon untuk tambah bahan ke senarai minat:
Butiran Bahan
Tajuk : QUALITY MANAGEMENT SEMINAR - DESTINATION SERVICE EXCELLENCE: A MALAYSIA AIRLINES TOTAL QUALITY MANAGEMENT INITIATIVE BY: DR. AMIN KHAN, MARKET PLANNING MANAGER MALAYISA AIRLINES.
No Penerimaan : 1999/0006176W
Media Asal : KERTAS KERJA
Subjek : DOKUMEN
Sumber : NIK ABDUL RASHID BIN NIK ABDUL MAJID, PROF. DATUK
Tarikh :  
Jenis Rekod : DOKUMEN
Mukasurat Akses :
Kategori : ARKIB PERSENDIRIAN
Subkategori : SURAT-SURAT PERSENDIRIAN
Lokasi : IBU PEJABAT
Lokasi Ambil Status Kini Tarikh Untuk Pinjam Tarikh Untuk Ambil   Senarai Ingin
Kuala Lumpur Boleh Ditempah Tue 09/12/2025 Fri 12/12/2025 Tambah